SHARE

Dünyanın ən məhşur şirkətlərinin loqoları yaddaşımıza həkk olunsun deyə, xüsusi səylə hazırlanıb. Bəs biz bu məşhur simvolları nə qədər yaxşı tanıyırıq, onlar yaddaşımızda necə əks olunub? Bunu öyrənmək üçün Amerikanın Signage Firması  “Signs.com” anket sorğusu keçirib. Sorğuda iştirak edən 20-70 yaş arası 156 nəfərə dünyanın ən məşhur loqolarının yarım saat ərzində çəkmələri tapşırılıb. Nəticə olduqca gülməli olub. Loqolar əslindən tamamilə fərqlənib. Sorğu nəticəsində anlaşılıb ki, loqoların rəngi təsvirə nisbətən daha çox yadda qalır. Bu sorğudan sonra şirkətlər loqo tərtibində rəng elementinə daha çox diqqət yetiriblər. “Kişi Magazine” sorğunun nəticələrini təqdim edir.

Sorğuda iştirak edənlərin 22%-i  “Apple”in loqosundakı “diş izi”ni yanlış tərəfdə təsvir edib.

“Adidas”a aid 1997-ci ildə təqdim olunan 3 hissəli təsvir əvəzinə 10 nəfərdən 1-i yonca rəsmi çəkib.

Sorğuda iştirak edənlərin təxminən yarısı “Starbucks”ın loqosundakı su pərisinin tac taxmadığını qeyd edib.

Target

Dominos

Burger King

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here